2009年6月1日星期一

講座和BB床

過去幾個月, 其實我對新生命到來的準備其實不算太多,只係睇過少少書,陪老婆買過少少衫。上星期六終於去咗聽一次講座, 講初生BB的照顧,真係令我眼界大開,原來BB的第一次大便同小便要係頭24小時發生, 唔係的話可能代表佢有D 問題, 又有不同的東西要係不同的日子檢查,打針, BB點沖涼, 洗頭, 食奶等等我又係唔知頭唔知路咁, 一時用清水,一時用火酒清潔, 又要係"pet pet"搽"凡士林",聽到都覺得complicated啦, 到時唔知點算!!

母親大人送咗套BB床用品,係pink hello kitty,好靚,set好後Nicole話, 張床仲欠個BB... :) 令我突然覺得BB好似好快就會到來咁...雖然我準備不足,但我相信餘下的等待日子我會學得切,Nicole亦日日都"進修"有關BB的一切,我相信我倆會攪得掂嘅。

1 則留言:

匿名 說...

加油呀!! ---Wing