2009年6月11日星期四

聯合血糖報告

今日又去產檢, 不是私家, 而是聯合, 血糖報告一切正常. 反之, 今日的醫生同我講我的瘤可能會令我好痛, 如果真的發生, 便要立即入急症, 最好去聯合, 佢地才有齊我的資料. 今次個醫生又話要開刀, 聯合真的信不過, 睇了大約5次, 4次話開刀, 1次話應該順產, 我都沒有再理會了, 反正我在法國已經預約了開刀, 不想再心大心細. 而醫生又話我生會流很多血(比一般孕婦多), 可能已經第二次聽, 我都有了心理準備, 一點也不害怕, 反而怕個瘤萬一有事, 便要去急症, 作最壞的打算, 便是BB要早開刀(可能被迫係聯合), 這是我最不想的, 所以, 我一次燕窩都不敢食, 也不特別去補, 最緊要一切順利, BB健康.

2 則留言:

甘仔 說...

其實醫生多數都話要開刀架啦,有不同睇法都不可以說"聯合"唔掂嘅... Anyway, don't worry. 你好健康丫. 一定會順順利利嘅!

匿名 說...

唔洗"補"啦!
"喜樂的心乃是良藥",最緊要開心。
一切都會順利架啦!

Ruby