2009年6月15日星期一

我好Special

大肚都不錯, 除了很多身體不適外, 還發現有很特權. 每次去快餐廳都不用自己排隊取食物, 呀姐一定跑過來幫我. 行路搭電梯有人讓, 坐車有人讓坐. 細路向我跑過來, 我一企定, 小朋友的父母立即叫他們唔好撞親我. 最近, 連去商場廁所都有人讓, 不用排隧. 而我現在行路 "牙下牙下", 而個肚臍仍成一個 "x", 好似畫漫畫咁, 很好笑. 而要好special, 都好有代價, 不應羨慕.

1 則留言:

匿名 說...

我搭車成日都見到d大肚婆企好耐都無人讓位...好陰公....因為住得遠...佢地同我一樣要企成個鐘先返到屋企...妳算好好啦!!!

Be a happy mum-to-be!

Elissa