2009年6月22日星期一

踢呀踢

近日, 香港的天氣都好濕好熱, 又下雨, 我真的很辛苦. 每晚都開冷氣睡覺, 但仍覺得自己是個火爐, 下午便到會所睇報紙或去學東西, 而兩個人的體溫可能真是高一些啦~ 想起, 還買不買BB背條, 還是不太適合香港了. 老公開始收拾東西, 我也開始洗BB衫, 現在每星期的節目都是 "BB講座", 作好準備, 現在又話 "豬流感" 好似已經變左本地病, 驚都沒有用, 唯有多休息, 注意自己健康多一些.

而老公開始緊張, 因為我已經足了7個月, 姑娘教我們留意BB的胎動情況, 有什麼不對, 例如: 踢得少左便立即去醫院產房, 連急症也不用了, 也不用害羞, 因為大家都怕BB在肚內唔知發生物野事, 遲了就不好. 我本來覺得BB成日踢我, 弄到我睡得不好, 已經覺得有點煩, 現在我反而鼓勵佢踢多兩下, 睇下佢的情況. 佢每次聽到音樂, 或我的聲音, 都有些反應, 於晚上就更活躍, 踢到我的睡衣也動, 我有時自己都比佢嚇親, 有沒有咁厲害呀! 我爸爸話我在媽咪的肚內也踢得很厲害, 唔知我個女懷孕時, 又會唔會有同樣的感受呢!

1 則留言:

Unknown 說...

so, it's a baby girl?