2009年6月9日星期二

最近的產檢

日字一天一天的過, 除了腰圍的改變外, 老公與我都開始緊張, 除外購物, 還有名字, 收拾東西工作, 再將東西從新擺放等工作已經幾煩, 因為BB的東西衣物比我們還要多, 已經滿了一個細櫃. 近日天氣常常下雨, 洗了的衫又不乾, 真麻煩, 大量嬰兒衣物, 帽子, 襪, 手套, 毛巾, 內衣, 被, 床上用品排隊等洗, 好彩家有露台, 否則間屋更熱更濕 .

昨天去了產檢, BB又爬著睡覺, 叫極唔醒, 仲打"喊路", 今次醫生都沒有佢辨法, 只可見佢側面, 同耳朵. 今次佢個樣又似多一些BB樣, 佢的耳朵同鼻子都似我, 但佢個樣有排改變, 出左世可能有變. 而BB的體重約有2磅幾, 屬於中上呎碼BB, 而我的腰骨除了痛外, 纖維瘤又拉住痛, 連我的胸骨也覺得痛, 因為BB越來越大, 頂住我的軟骨, 醫生話忍唔住就食必理痛, 我當然忍忍忍. 現在145磅, 38吋半腰的我已經剪不了自己的腳甲, 我擔心最後一個月, 我會唔會好麻煩, 好似個冬瓜咁, 物都做不來.

1 則留言:

匿名 說...

Nicole,

妳要小心身體呀,真係頂唔順就要食藥。我明白妳係想保護個BB所以點痛都死忍,但要記住「停下來是要走得更遠」的道理,不要因長期痛楚而影響其他身體機能。

TAKE CARE LA!

Serena