2009年7月15日星期三

幻想應該令人高興

人如果沒有幻想, 生命都幾沉悶, 而老公的幻想便是BB出世第一天出世便識爬, 第二天便識企, 第三天更識步行. 老公仲同同事講, 令到大家不知多高興. 而我更希望佢出世第一個星期介夜奶, 半歲識自己去廁所, 1歲做童星, 3歲自己搭車. 大家想下都高興..哈哈! 這麼不現實.

而我的BB已經很有性格, 不再容許我打側向右瞓, 因為佢的頭喜歡睡在我右邊, 我條腰成日都很硬了. 昨夜還叫醒我兩次去廁所, 我真的無得安睡, 近排休息唔好, 脾氣都差左, 我更明白一切都是幻想.

近日, 看電視及見街上的年青少女都很恐怖, 條熱褲短到好似底褲, 穿tube top穿到好似出來做, 談討又多理語, 沒有內涵, 又以為自己好美麗, 自信心爆棚. 個個都好似由深水埗及沙灘出來, 電視又話少女賣毒, 又援交, 做介紹人, 月入比一般大學生還要多40%. 我自問自己穿衣都接受性感, 但真的超過了我所能接受的, 問心我又怕個女沒有好身材會自悲, 有好身材又怕佢過份利用, 如果有得選擇, 做父母又想不想女兒擁有美好的身型, 於社會做事做人多點優勢呢! 其實, 生女條路真的很漫長.

2 則留言:

Cherrie 說...

你應該往好的方面想, 女孩子通常比較細心, 愛錫父母。有時父母的教導對子女既成長都好重要。個天(或者父母)俾左d 咩好野佢地,點教導佢去對待呢d 天賦就靠你地喇

Unknown 說...

nicole, i've been reading your blog so as to catch up your news. hope you're fine these days. you're the first this year (the year of ox) who is expecting a baby girl among my friends, so no worries, she'll have a lot of choices! :P