2009年3月16日星期一

BB令我們吵架

我好唔開心, 我又哭了, 日日睇住自己身形變成紀錄片內的猩猩媽咪已經很夠(不用幻想), 又要為錢同老公吵, 成日喊窮, 為左BB, 我地近日都吵了好幾次, 坐月又成為新話題, 又話想請工人, 我堅拒唔請, 既然話窮, 就節儉一些啦! 最多食外賣, 我現在也有食飯盒, 公仔麵, 麥記, BB都一樣是這樣呢, 難道沒有孕婦是這樣? 樣樣野都要最好, 我真的不能負擔, 老公又叫我生完快些出來找工作, 點解我唔可以照自己的喜愛方式做母親, 一定是要給工人湊, 工人帶大, 咁不如唔好生, 我成日叫老公想清楚是否真的要BB, 還未到20週, 仲有得選擇, 不要再給壓力我. 佢成日話商量下, 佢好煩, 又話唔放心. BB已經道致我們吵架, 如果沒有BB我們已經不用為錢吵架, 破壞夫妻感情.

6 則留言:

匿名 說...

Every couple argues about money.

甘仔 說...

3-14: "做個母親, 感到很吃力, 佢將會是我家之王, 我便哭了...."
3-15: "點解我唔可以照自己的喜愛方式做母親"

我"想請工人"就係因為你會"感到很吃力"囉. 你辛苦時我又返緊工幫唔到你, 你又會哭, 哭得來又餵唔到BB, BB再哭, 咁一大一細係屋企喊喊喊,我又點放心得落呢...

反而,你有份工,放工先湊,又可以親身湊,又可以搵多D 錢畀BB將來之用,精神上有不同寄託有,你會無咁辛苦.

只要放工得用心去湊,BB一樣會咁錫你,唔會認咗第二個做阿媽嘅...

catherine 說...

Nicloe,首先是你們已覺得是應該有BB的時候才決定的,否則你就不會到果道.為甚麼你因為見到自己已是準媽媽的身形而哭呢?世界上有邊位大肚既準媽媽是model身形?
雖然我未做過媽媽,但你每日胡思亂想,確實會對三方面的心理也有影響.呀甘對你說希望生B後你要找回工作,可能因為太早說才令你感覺不好,或可呀B有6個月後先找工呢,但如真的請工人,是時候了!因是要時間的.而我對呀甘的意見也說好.因你仲年青.
也不要因大家一有問題就覺得困局,哭,哭只是發泄情緒,不可解決問題.甚至想不要呀B等,你現在想甚麼,呀B也知的.
有BB只是一個加添,但絕不是你想象中的東西,好好愛自己,愛呀甘,愛呀B.
心裡不開心就打比我!

Unknown 說...

I'm just back from Malaysia. First, congratulations to both of you! Babies are trully a bundle of joy to the entire family. Even though he/she gives you ups and downs all the time, one day you'll know it's definitely worth it.
As for your argument on the confinement period (1st month post-delivery), i didn't have one of those ladies neither, and there were only two of us in Canada at that time. I felt totally burnt out, and yet, we survived! So don't worry about things that are not happening soon yet.
Do you guys have time next week for dinner at our place? We can give you a free counselling session on pregnancy and parenthood. :)

Jammie, your neighour

匿名 說...

作為一個過來人, 坐月時真係super tired. 身體未復完,成日都想休息. 當bb一訓覺,我就會襯機會休息,bb一起身, 我就點tired都會想起身陪佢. 如果餵埋人奶就更加tired x 2. 基本上,bb食奶,換片片,抱抱..已經會用晒你所有時間,精神和體力. 到時邊個做家"mo"? bb出左世, 屋企要日日都好clean ga. 其實如果你唔想請工人湊bb, 我都會提議坐月期間, 請個鍾點幫你做家"mo" until you have physically recovered from labour. Otherwise, 你就會好吃力ga la. Trust me, 呀kam係因為錫你先會suggest請工人.
重有呀, 大緊肚唔好喊咁多呀. 會影響bb ga. 你都希望bb第二時出世, 會成日笑, 做個開心bb ga ma, 係咪?

Unknown 說...

Nicole: Be happy and don't worry too much! Kam will take good care of you and BB! He is a good huaband and Daddy ga!