2009年3月3日星期二

有人吵架

今日, 奶奶決定了明天同我去睇一名佢相熟婦科, 主角是纖維瘤. 既然, 奶奶話很擔心, 怕BB早產, 唔健康, 又出錢又出力, 我便話好. 老公知道後, 反應超大, 同奶奶黑面, 最後, 當然是吵架收場. 老公覺得他已經大個仔, 不用奶奶擔心, 既然3月尾都約左醫生, 不用特登去. 奶奶覺得, 自己出錢出力, 個仔還黑面, 好受氣. 問心, 我就沒有所謂, 照下, 又見下BB, 當奶奶想見佢羅, 我自己對自己的健康好有信心, 我日日胎教, 叫佢要身體健康, 食多一些東西, 所以BB一定身體健康.

1 則留言:

匿名 說...

無事啦....

甘仔