2009年3月19日星期四

風雨過後, 風雨同路

吵架幾日後, 大家都平靜返落嚟, 我諗我係揀錯時機講某些問題。

老婆懷孕進入第四個月, 都係應該畀一個平靜, 安心, 開心嘅環境佢, 就算有D 咩睇唔順眼, 咪當佢只係大肚婆的淫威囉, 做老公都係要硬食架啦, 呢D 就係自己選擇做爸爸時想要嘅體驗一部份, 我肯定嚟緊都仲有其他問題, 不過呢次經驗我相信下次會愉快D 咁處理到!

3 則留言:

匿名 說...

Well done. 証明你又成熟左, 學懂加倍體諒, 現在most important thing 係Nicole開開心心嘛~ 加油啊!
Florence ^_^

匿名 說...

咁就好la...大事化小...小事化無...聽人講..大肚婆...Hormone轉咗...情緒起伏大咗...將就吓lor.....想有BB...就有BB..就好似中六合彩咁...爭論一定有..但我相信你一定得!

Elissa Tsoi *0*

Unknown 說...

Congrats to you and Nicole again!!!!
Why is 淫威 le? hahahaha
Take good care of Nicole & your baby lah!!!
Will definitely visit you and your family with Jessica and others later!!
Cheers!