2009年3月19日星期四

二手BB野

我想多謝大家對我們的關懷, 事關有些朋友們都問我介唔介意二手BB野, 我好想講, 我真是不介意, 基本上, 任何野我都需要. 一來不用製造垃圾, 二來BB大得快, 三來環保, 四來省錢, 五來大家之後又可以問我取之後的物資, 大家循環使用, 我覺得很有意思. 現在, 我的約十多件大肚衫都是8手的, 已經有8個健康的BB出了世, 我反而覺得很開心, 好似被祝福了, 每件都好新, 仲係有牌子的, 我上手都話每一件都未必穿到一次, 所以, 短短的懷孕時期, 有二手物資, 這樣, 我便可以留返我的資源於奶粉等物資上. 大家如有任何物資, 都可留比我, 我們都可以來取, 不用覺得唔好意思. ; )

2 則留言:

匿名 說...

Connie d bb衫响我度,如果你的bb也是囡囡,我用完就續d過俾你啦!
Cherry

甘仔 說...

我老婆真係知慳識儉.. :)