2009年3月9日星期一

公告天下之後

呢兩日向各位親友報喜之後都收到好多"恭喜"的說話, Thanks everyone!

其次講得多嘅係話:"咁快?"

其實我唔知點解大家會咁諗, 但其實都唔快啦, 我哋都咁大個人, 都係時候啦, 不過一想有就有, 咁嘅角度嚟講就係快嘅, 算係好好彩啦。

另外, 又無人講話經濟咁差先嚟要BB, 可能大家唔想剌激我啦, 不過我諗, 其實養個人十幾年, 中間都無可能完全順風順水, 經濟差可以習慣下低消費嘅生活, 將來有改善咪當先苦後甜囉。

9 則留言:

匿名 說...

Congrats to both Fung and Nicole! Lucky you! :) I am very happy for the both of you. Wish Nicole and Baby all the best... can't wait to see baby when he/she comes out!

Luv
Wah

匿名 說...

唔快囉....等咗好耐喇!!! 總係覺得你嘅仔女一定係四眼 8P

哈哈~ Nicole 唔好激氣呀吓...

匿名 說...

又有人話經濟差要bb先好bo,因為人人都唔敢生, 將來bb讀書唔需要同人爭咁話 ...

anyway, 最緊要bb健康快樂!

kam 你將來會唔會少左星期六去踢波呢? :P

甘仔 說...

我會繼續踢波,
不過BB出世頭一個月應該會暫停啦..

匿名 說...

恭喜你地呀...祝你地有一個健康靚B,我會keep住為你地一家平安祈禱(特別係媽咪呀)
我估我地幾個都係時候去探下你地喇...

匿名 說...

再次恭喜您們!願您們平安!
Cherry

匿名 說...

congratulations Kam and Nicole!!!! very happy for you 2 !!!
May the baby and Nicole good health!!

Jessica

匿名 說...

Congratulations! I think it's good idea to have bb when the economy is bad. Lower expense and no need to worry about losing job...

- Harry Lo

匿名 說...

Congratulations!
Nicole, take care.
Really happy to know u have a baby, do our best (not breast) whatever the economic situation.

Josephine