2009年3月4日星期三

同阿媽吵架

為咗睇唔睇多次醫生, 我同我阿媽, 即係未來嫲嫲吵架...

夜晚返到屋企, 冷靜落嚟, 其實做父母係應該"大驚小怪", 事事都"小心駛得萬年船", 始終BB係好脆弱, 寧願睇多咗醫生好過睇少咗而後悔, 可能我仲未明白/學識做爸爸, 以為好容易, 以為一齊都會順利, 以為自己細個時的一切都係必然, 唔知道父母當年可能做咗好多嘢, 我先至可以健康咁成長。

今日開始, 我要再細心D, 要保証自己太太同BB的身同心的健康。

1 則留言:

Nicole 說...

I love you, Baby and I will be super healthy!