2009年4月22日星期三

古巨基幫我留口訊, 因為BB旺我?

今日好好笑, 因為古巨基幫我留口訊, 做了我的接線生. 事原係因為紅館後台的電話接收很差, 我個朋友在幫古生做野, 便要求飛線, 但在場只有他房的有線電話接收到, 她便飛線到他房的電話(我相信不只她一個). 而我發現miss call, 便call返我個朋友, 點知古生接電話, 但我一點也不知, 還心想, 誰呀, 一定是我朋友的同事或下屬, 聲音這麼年輕, 說話又不自然, 我還怕他不懂我的英文名, 我還串給他聽, 他只是"娥...娥". 1分鍾後, 我的朋友立刻打給我, 問我究竟, 得知後, 大家都覺得好好笑, 我個朋友當然話我個BB旺我, 有幸同古生講電話, 實在太明顯了, 我的朋友很愛古生, 而我就覺得我個朋友好勁, 可以飛線去古生房的電話, 哈哈!

1 則留言: