2009年4月25日星期六

好習慣

呢排睇完一本書, 叫做「影响孩子一生的36種好習慣」。

其實內容都有D 老生常談, 例如: 誠信, 禮貌, 愛心, 樂觀, 自信, 責任心等等, 我都想我們的子女有齊36種好習慣, 但自問我哋兩個都無齊, 兩個有嘅優點又唔同, 又點可以好似本書講咁要"身教"呢? 於是我就希望我同Nicole係BB出生之前稍為改下自己的懷習慣, 盡量改良下自己, 希望BB能夠做得比自己細個時更好。當然, 我知道迫得太緊只會帶來反效果, 最好就係教的嚟又不太著跡。

本書將36種優點稱為習慣, 我覺得意思係D 優點唔係特登做出嚟, 係要變成一種習慣, 如果畀我揀三種最重要的優點, 我會揀: 樂觀, 寛容同埋責任心, 因為我覺得呢三樣會令一個人比較容易同別人相處, 多朋友好多事情都可以事半功倍。

不過聽聽埋埋咁多家長D 苦水, 我諗教育一個細路都唔係紙上談兵咁容易架啦, 但願我們的子女聽教聽話啦, 唔係肯定Nicole會好勞氣, 咁我就double煩啦...

沒有留言: