2009年4月6日星期一

男定女

17星期了, 大家一見面便問/估我的肚是男定女呢? 個肚甘大個, 我又已經重了11磅, 而今日的體重是60kg, 好厲害. 近日, 以為"不適"完了, 點知新一輪又好似開始了, 每日都要睡多點..否則.., 作嘔, 頭痛便是指定動作, 為左BB, 我都不食藥, 死定. 近日, 多了腰痛, 行又不是, 坐又不行, 醫生都話沒有辦法, 皮膚又出濕疹, 係人都知我皮膚非常敏感, 因為出係眼附近的皮膚, 每次一嘔便標眼淚水, 濕疹又來, 皮膚又癢, 一般個多星期才好, 又不想塗類固醇, 又是一個忍字, 忍忍忍. 大家便更多興趣評估我的肚子, 有人還向我老公輸賭, 又有人用問題式試探我們, 或威迫利誘. 上次3月尾照完, 醫生都話未肯定, 5月會再照, 到時, 可能要封盤了, 唔知到時買粉紅或粉藍色好呢, 其實我都好想知是男定女, 我便可以開始買BB衫了.

4 則留言:

甘仔 說...

雖然嬰兒的性別一早已經定了, 但直到現在我也不肯定自己喜歡仔還是定女多一點, 各有各好又各有各的不好, 好怕仔長大了不理啋自己, 又怕女兒會和老婆一起蝦自己...最怕他/她學了我們兩個的缺點, 那就真是可怕了!

匿名 說...

仔或女都不重要,祗要你們教育得法,都會是好孩子.由少要使他養成好習慣,少些倚賴.那就事半功倍,他自己就會自我照顧自已,你的主要工作是制造較好的環境給他學習.

甘仔 說...

"養成好習慣,少些倚賴.那就事半功倍"

對! 自動自覺真係好重要...

匿名 說...

養成好習慣,不是天生的,是要父母的耐心教導及培養的.