2009年4月2日星期四

有一點無聊

可能, 因為老公要加班, 現在晚上9:30還未回來, 佢又未食飯, 覺得佢都幾辛苦. 現在, 已經4個多月的我, 孕婦的不適漸漸減退了, 精神好左, 反而覺得有點時間浪費, 如果現在有份半日工, 都幾好, 可以打發時間, 又可賺錢. 加上現在經濟不好, 連一向補開習的家長也失業, 不能繼續, 少了一份收入之餘, 還少了一份"細蟻", 特然覺得自己好無聊. 我唸我無聊的壓力都不及老公一個人返工賺錢的壓力, 佢真係好好. 人地話我是蜜月期, 過多2個月我的辛苦就會來, 生了之後, 就只會忙過不停. 有了希望快些生, 生了希望快些大, 大了希望快些入學讀書, 然後又快些獨立... 個個都希望如此, 我現在就想快些生, 雖然我明白世事有序, 不能急, 期望事事順利, 找到些東西做啦.

2 則留言:

匿名 說...

Nicole您好!
我係Elissa.同妳一樣..我都係失業...就快3個月啦...無野做...真係幾悶...

不過妳重有個使命...都好呀.....讀D育兒書籍打發吓時間Law...

做個快樂媽媽吧!

匿名 說...

Nicole,
要珍惜眼前人,你的丈夫是你最親的人,要多體諒他.我在這裡看到你的丈夫很愛護你.在這時候,最好是多看有関如何照顧嬰兒的書,多些運動,如到公園散歩,做些家務,不要胡思亂想,心境要開朗,這會對胎兒是會有大大好處.