2009年4月24日星期五

肚臍不見了

我個肚好大呀, BB成日郁, 我食飯佢又郁, 我睡覺佢又郁, 真好活力, 點解佢未學會同我一起睡呢! 有時, 我會唱歌比佢聽, 同佢傾計, 我唸佢會認得我把聲, 能有溝通/安撫作用掛....

我老公就唸下佢的名字, 近日每朝我都抽筋, 佢已經習慣幫我按摩. 近日, 腰骨開始痛, 越來越厲害, 步行個多鐘, 一座下便很痛, 但一路行又不覺, 我沒有以前咁叻, 但我還有4個多月, 我真係要加油! 而我的肚臍已經很細了, 以前肚臍洞內的皮, 也給拉了出來, 看上去覺得很奇怪, 所以, 我一定要寫下這些經歷作為留念, 現在, 我還考慮應否拍大肚3點式泳衣照留念.

沒有留言: