2009年4月17日星期五

纖維瘤

今日好不開心, 一路自己都知道因懷孕肚內有了3粒纖維瘤, 但醫生都話是正常, 個肚大些, 個瘤並不會跟隨個肚大, 兩個私家醫生, 1個公立醫生都這樣說. 今日, 去了聯合醫院照, 醫生個樣並不樂觀, 雖然只發現 2粒瘤, 但有一粒頗大, 比之前大了一倍, 有6厘米. 佢又話我不能順產, 因個瘤可能會妨礙BB調頭下去, 當時, 我很驚, 又要扮無野, 醫生話個瘤不會影響BB生長. 但我開刀也會比其他孕婦出血較多, 我聽了已經不知所措, 好似我會出事咁, 後來, 更哭了很多次. 我老公安慰我話科技先進, 不用擔心, 一路都打算開刀, 什麼都在預備下開刀是不會有問題的. 現在我一個人兩條命, 唔擔心就假, 已經感受到胎動, 佢成日都郁, 我懷疑佢成日唔睡覺, 每次照都郁, 非常好動.(我老公好羨慕, 因為佢感受唔到) 下次去睇私家醫生再檢查, 再跟進下啦...睇下醫生點講...

2 則留言:

匿名 說...

姐姐:我會為你祈禱。
Ruby

匿名 說...

No Worries... Everything will be ok! Wishing you all the luck...
Luv
Wa