2009年8月8日星期六

尾2一次的產檢

BB今日是重5.6磅 (2547克), 屬於中碼, 出世應該都過6磅, 一切正常, 唯一要做便是等生.... 雖然已經35週, 但BB的頭, 手, 腳, 都是33週的呎碼, 但肚圍卻有36週, 代表了...(一) BB有肚腩 (二) BB食得好飽 (三) 擁有老公的真傳 (四) 一肚氣要發脾氣 (答案盡在心中). 而我的腰圍有42吋, 151磅, 比懷孕重了31磅, 非常健康正常, 只要一路正常飲食便可以.

除了記錄一大堆數字外, 醫生還說了開刀的過程, 最可怕的是釣鹽水, 因為最痛. 先釣鹽水, 然後半身麻醉, 再插尿喉, 跟住老公陪產, 手術後, 拍照, BB和老公走得, 我留低縫針4-5層後, 不可進食或移動, 叻的話, 明天便可下床, 但如果傷口痛, 便要再打針, 之後才可以食飯, 餵奶, 看BB. 對醫生來說只是小手術, 我卻是人生第一個手術, 心裡不怕, 只是怕痛.

而老公近日越來越興奮, 日日都笑, 心情不知多好, 成日歌頌我, 佢覺得人生又到達了另一境界. 昨晚還話要買七百萬的住宅給我們住, 又話要賺多些錢, 我真的很感動, 覺得老公快將做爸爸, 人都進取了, 很有責任感. 但今早, 老公又改口, 又話七百萬的住宅又不是必須的, 立即縮沙!

3 則留言:

匿名 說...

姐姐:

恭喜你有一個能面對現實同腳踏實地的老公。
七百萬的樓真係唔"必要",但唔等於唔會出現。你有個咁好的老公,呢層樓指日可待。

恭喜!恭喜!

chacha 說...
此留言已被作者移除。
匿名 說...

哈哈哈!你地真係sweet!!!!祝生產順利^)^

from elissa