2009年8月28日星期五

生咗啦!生咗啦!


今朝一早六點鐘我就起身, 沖涼, 然後搭第一班小巴去聖嘉勒撒醫院, 護士之前話七時十五分到, 我七時去到, 都原來只係剛剛好, 七時零五分Nicole就被送去手術室, 差D 就MISS咗, 一來無得同佢打氣, 二來佢又會以為我咁大日子都遲到, 咁就唔好啦! Anyway, 見咗佢一分鐘, 鼓勵下佢, 佢就被送去手術室...

之後我就係等候室等...等呀等, 等呀等, 走出走廊再等呀等, 等呀等,... 就好似D 劇集嘅場面咁, 一個男人係行左行右。有另一位男仕同我一樣, 我就同佢傾咗幾句, 時間就過得快D, 佢個BB 早D 出世, 我見到人哋個B 都替佢高興亦令我情緒更感動, 更期待。

再等多十來分鐘, 我終於見到Nicole同我嘅女啦!! 當時個腦其實有一點空白, 護士叫我check性別同腳帶上的資料, 我有D 反應遲頓...其實護士畀我影相, 但我唔知點解影咗一個video就話夠, 或者唔想阿女係走廊太耐呱, 咁護士就送咗BB 入BB房。

又等多十來分鐘, 突然有個我唔識嘅男醫生出嚟, 畀咗張咭片我之後同我講個BB 係6磅3安士, 我心諗, 「關你咩事?」佢話Nicole無事但要等到九點先出得嚟, 但嗰時只係八點半咋喎, 咁咪耐過之前嗰位男士個太太好多? 攪到我有少少擔心, 好彩, 五分鐘後Nicole都出嚟啦, as expected, 佢好攰, 我問候咗佢兩句, 就叫佢繼續係産房休息多D, 護士就送佢去睡覺。

跟住我做乜? 咪又係等等等囉, 因為未有床位, 要四小時後 (十二點幾)先有位畀Nicole, 我唯有去canteen食早餐, 多謝家姐, 父母先後嚟咗探我, 等我唔洗咁悶。我家姐仲影咗張我好滿足的樣子嘅相, 好肉麻! 父母榮升爺爺嫲嫲亦都係笑容滿面, 不過佢哋上午都係無得睇BB, 因為醫院限制BB要休息最少四小時先可以畀人見, 咁唯有叫佢哋下午再嚟啦。

到咗十二點幾, 終於等到Nicole由産房休息室送去病房, 我第一時間上前望下佢, 佢又望下我, 我覺得大家個心都定返, 因為始終做手術都有風險嘛, 佢真係好攰, 氣弱游絲, 我可以做嘅就係盡量服侍佢, 陪住佢, 同佢傾下偈。

之後終於都有機會認真, 細心咁睇下個BB啦, 我覺得佢似Nicole多D, 爺爺嫲嫲都係咁諗, 個鼻同個咀都似, 耳仔就比較似我, 當然, 第0天的BB樣不可以作準嘅, 但似佢媽咪都會係靚女一名啦!! :D


今日有好多人嚟咗探我哋, 好開心有咁多人關心我哋個女(同埋我哋... :)), Thanks! 我會好好照顧我太太和女兒!!

2 則留言:

Unknown 說...

實在令人太感動la, 攪到我自己都愈來愈期待tim...
BB的確似 Mom 多D. Good luck and hope to visit you very soon.

STLY 說...

係呀, 個囡似晒媽咪, hehe
但我知你都會一樣咁錫佢啦, 加油呀^^