2009年8月3日星期一

打麻雀

昨日去飲, 打了一場衛生麻雀, 最後羸了5元, 不用輸都算好彩. 因為, 我成晚都唔知自己做物野, 打錯牌一次又一次, 好彩沒有人發現, 否則一定比人罵, 可能太耐沒有打, 腦筋慢左, 但人地話大肚婆會打牌皇一些, 可能己經皇左才不用輸, 算啦, 我不得不承認我蠢了一點.

日日在家做家庭主婦, 待產, 沒有太大緊張, 只是有點悶, 但事實上我的肚又真是很大 (約42吋), 又怕熱 (日日33度), 也不想去太遠. 而我的肚皮很薄, 大肚紋有少少, 但已經爆了微絲血管, 好醜樣, 紅色一條條, 都唔知會不會退, 應該都幾難. 我更發夢我的肚皮回復正常, 去返2x吋腰, 真希望不是發夢, 我不要C奶身材呀!

沒有留言: