2009年8月31日星期一

懶訓豬

我哋個女係一隻懶訓豬, 由朝到晚都係訓, 甚至乎食奶嘅時候都訓, 媽咪要不斷攪佢對腳仔整醒佢, 但佢都係醒一下食一下, 可能我哋心急啦, 亦怕佢食慣奶粉, 總想佢肯自動自覺食, 結果就一餐食得多一餐食得少, 餐餐都要補奶粉。

前天那個"陌生醫生", 原來係跟進阿女的兒科醫生, 佢睇完阿女覺得佢要驗黃膽素, 驗咗係9.2, 唔洗照燈, 但醫生係電話講明天要再驗下, 我初初都唔為意, 但Nicole就話, 咁咪要針多個女一次, 同埋個醫生我哋都唔識佢, 後來又發現佢都唔係醫院嘅醫生, 都唔知點解佢會睇阿女, 我哋想明天阿女同Nicole一齊出院, 所以都係係建康院跟進啦。
(驗 / 唔驗 呢個問題我同Nicole都有少少唔同睇法, 大家出發點都係為個女好, 但其實有好多唔同方法, 我諗將來會有更大嘅事為個女嘈交啦...)

沒有留言: