2009年8月30日星期日

餵BB

因為昨天實在太攰, 今日無咁早去醫院, 去到醫院護士們已經替Nicole做咗好多嘢, 但仲未落床, 唔落床就無得去餵BB飲奶, Nicole雖然覺得痛但都試下落床, 第一下坐起身同落床比較痛, 但她尚能忍得到, 我扶住佢一齊行, 一步一步, 佢漸漸適應到個痛楚同埋腳痺, 仲可以行到去探BB, 佢都係第一次親眼探BB, 流露出一點滿意的表情。:D

今天Nicole共餵了BB兩次, 第一次BB唔肯食, Nicole 點試佢都唔食, 仲流咗一滴眼淚, 攪到Nicole有D 失望。第二次BB肯食啦, 不過因為無經驗, 其實都唔知佢食咗幾多, 最尾都要補奶粉, 但Anyway, 起碼是好多開始, 希望母女倆越來越有默契, BB可以健健康康。

走得動, Nicole就竟然開始想出院, 全世界都反對, 話哂佢都係開刀, 邊有咁快復原, 不過佢都無堅持, 佢只不過係覺得係醫院好悶, 想快D 走唧, 我應承佢明天帶多D 娛樂嘢畀佢, 而且, 明天佢要餵四餐BB, 都唔會好似今日咁得閒架啦。

今日BB的公公婆婆, 姨媽舅父母都嚟咗, Nicole弟婦阿Yan都有咗BB, 計埋佢家姐, 三位女仕當然交流生BB嘅經驗同睇法, 阿Yan似乎都做咗一定嘅資料搜集, 家姐亦好樂意分享經驗, 有BB真係會為一家人帶來好多話題呢!

沒有留言: