2009年8月5日星期三

六合彩

昨日行過商場, 碰巧見到馬會投注站, 心想很久很欠都沒有買過六合彩, 今次自己大肚, 不如買一張電腦票試一試啦~ 買了後, 立即覺得會嬴, 我還將彩票於肚上, 叫BB 吻一下, 希望大肚會帶來好運. 晚上, 在家對號碼時, 發現連安慰獎都沒有中, 心裡有點不高興, 話了個女兩句. 老公, 又立即出聲, 又話我唔應該, BB又好無故, 心想講下都唔得, 我都係講下, 佢在肚內都唔知道我講什麼啦! 早上醒來, 感到不高興, 因為發夢見到個女, 個女不停的哭, 還很醜樣, 好彩是發夢, 不過我大住肚都係唔再買六合彩.

2 則留言:

甘仔 說...

笑笑口講下唧...:)

匿名 說...

姐姐:

bb雖然唔識聽你講野,但佢絕對feel到你係讚佢定話佢。

己所不欲,勿施於b呀!尤其果個b係你的。

快尐錫返佢啦。