2009年10月3日星期六

中秋節禮物

偷了少少時間寫blog...呀女, 今日好好笑, 因為.......... 事關, 佢飲奶好慢, 成45分鐘, 又成日食食下就瞓, 叫醒佢有很多方法, 其中一種便是彈她的腳板底.... 當然..要用力彈到佢有反應啦. 我今日又彈佢, 佢醒左又瞓返, 我又再彈...點知我發現, 佢將自己兩個腳板拍實, 以為這樣媽媽便不能彈, 我都唔知好嬲定好笑, 我用手分開佢的腳板, 再彈, 佢又出新計劃, 將兩隻腳交义屈起, 縮起對腳, 繼續瞓. 當然, 佢又事敗, 我最後還是用力彈醒佢飲奶. 一個5星期大的嬰兒實在太可愛了, 這就是我家今年的中秋節禮物.

2 則留言:

匿名 說...

ha..ha... 你地個女真得意....遲d見啦

Elissa

匿名 說...

享受孩子給你們的快樂吧,祝生活愉快,身體健康.多想着:-- 少少苦楚等于激勵.要愉快地面對任何挑戰.