2009年10月16日星期五

七七四十九日, 甘怡十磅了!

今天甘怡七周大了, 即係七七四十九日, 好多武俠片都用七七四十九日完成一D嘢 , 練功啦, 解毒啦, 等等... 對於我呢, 就覺得用咗七七四十九日, 令女兒體重十磅啦! 睇住女兒一日一日大, 一日一日重, 真係超有滿足感同成就感, 雖然之前有D 波折, 但女兒總算是健健康康 。

呢七七四十九日, 自己亦好似完成咗"爸爸在職培訓"的第一堂"Introduction to fatherhood", 開始明白父親的職責是什麽, 就是要留意女兒的一切, 分得出她的聲音(其實只有「想食」同「想抱」兩種聲, 佢痾咗係唔會喊... ), 解決她的生理需要, 或者有湊仔/女經驗的人覺得好簡單, 但初為人父母的我們都有一段"上手"的時間是手忙腳亂的, 也覺得辛苦, 尤其是夜奶, 無得訓真係攪到個人好攰, 不過我們知道所有父母都要捱過呢個階段, 好彩我們一家三口開始有自己的默契, 相信只會女兒戒咗夜奶就會好好多。 可能將來想起, 會覺得點解當時會咁簡單嘅事都覺得辛苦呢? 就好像會考前覺得會考好大好困難, 考完也只會覺得無乜大不了。

展望, 首先女兒一定要健康啦, 佢唔健康我哋三個都無好日子過, 其次就係我可以帶佢見吓我D 親友, 參加返D 聚會, 多返D 社交生活, 尤其係Nicole啦, 佢成日都留係屋企, 我都替佢悶, 再者, 可以同女兒去唔同地方玩吓, 影吓相, 我估會幾幸福架! (唔好提我要帶呢帶路呢D 掃興嘢丫..)

沒有留言: