2009年10月19日星期一

一個已經夠哂數

老公發現呀女成日望住媽媽, 我行到邊, 佢望到邊, 我都覺得很開心. 而她的頭也可以自由左右轉. 開頭都有些擔心, 因為她的頭太長及圓, 成日向死一方望, 現在便沒需要擔心了. 呀女發燒完, 4晚醫院後, 我的生活也被她打亂哂, 現在餵多了奶粉, 佢肥得很厲害, 塊面好肥, 但佢又好似作感冒, 我覺得佢身體都幾弱. 現在, 我和個女宵禁, 不見人, 希望佢唔好比人傳染, 真係好 "痴" 身, 我相信一個已經夠哂數.

2 則留言:

Unknown 說...

nicole, bb仔成日會向有光嘅方向望, 你要時不時同佢換方向瞓覺, 有時瞓床頭, 有時瞓床尾. joyce

匿名 說...

Nicole and 甘仔,若能有兩個年紀接近的孩子會對孩子的成長有幫助.