2009年10月22日星期四

原來不是感冒

以為個女又病, 佢連續幾日鼻塞, 鼻水倒流, 又嘔奶, 好似條氣管好不順..., 去到睇醫生, 醫生好肯定話佢因為太肥(追磅太急)及敏感所引致. 我立即鬆哂, 我個女都唔係藥煲. 醫生同佢轉奶粉, 可能對牛奶敏感(我本身都不飲牛奶), 又話唔好比佢食咁多, 而亦可能是對塵敏感, 最令我意想不到的是叫我不可以食麵包, 蛋糕, 牛奶等, 因為我的人奶也可能會含有致敏成份, 我立即覺得...天都叫呀女介人奶了.

2 則留言:

匿名 說...

我相信醫生的意思是,你食乜bb就食乜,所以你餵人奶的話,就唔可以食對bb有影響的食物。
如果佢對牛奶有敏感,咁當然飲人奶好啦,但你都要戒有牛奶成份的食物,佢先唔會食到唔適合佢的東西。
戒唔戒人奶,始終係由父母決定。

Ruby

匿名 說...

我認為醫生的意思是:

bb對牛奶某些成份敏感,所以如果餵人奶的話,你都要戒牛奶及用牛奶製品,bb先唔會食到對佢唔合適的東西。如果你唔餵人奶的話,你食乜都得啦,對佢唔會有影響。

如果佢係對牛奶或其中某些成份敏感,其實人奶係最適合佢的。

當然戒唔戒人奶都係由父母決定啦。

Ruby