2009年9月3日星期四

心痛,驚,喊,遊魂

九月一、二日無寫Blog, 有好多嘢想寫, 但係攰到無力去寫。

九月一日下午
去咗健康院同BB做檢查, 醫生話佢係marginal黃, 要我哋即刻帶佢入院, 我哋本身就覺得入院都好平常, 好多BB都係咁, 但真係入到院呢, 就另外一回事啦, 我一個人辦完入院手續後返去同Nicole & BB會合, 見到佢抱住阿女坐係度喊, 嚇咗我一跳, 我即刻問佢咩事啦, 佢話剛剛醫生同BB 檢查時BB係咁喊, 個樣仲係好悽慘嗰種, 攪到佢好心痛, 所以忍唔住喊, 我見到佢咁都有D 心痛, 生之前Nicole口口聲聲話唔會縱個女, 但佢咁嘅表現我都唔係好信佢會做得出囉。

因為BB會住院, 所以我要返屋企準備, 來回期間, 母親大人提醒Nicole其實唔適合留院陪BB, 因為Nicole都要顧住自己身子, 加上醫生話BB食得太少, Nicole也覺得自己未上奶,留院也餵唔飽個女, 最後就由我留低, 其實我早一晚都係第一次抱BB同埋餵過一次奶,不過,作為父親同老公,有D 責任都不能逃避,唯有頂硬上啦。

阿女半夜開始作怪,喊,換片,喊,餵奶,掃風,喊,換片,喊,喊咗成個鐘先靜少少,佢基本想無訓過,姑娘話可能掃風掃得唔好所以佢喊,姑娘掃完阿女又真係靜返喎。隔咗一陣又開始喊,呢一「回合」我再餵奶,掃風,換片,樣樣都好D,效果真係好D,折騰到四點佢開始肯睡一睡,但我自己就唔好好訓得著,佢少少聲我又會醒,又要CHECK住佢個eyes mask唔好畀D 燈照到佢眼...我成個人都好似遊魂咁...

沒有留言: