2009年9月15日星期二

控制心情

做咗爸爸17日, 甘怡的健康開始不是我擔心的問題, 現在要擔心的是老婆的心情, 經過這麽多D 的重覆的行為, Nicole感到有D 吃力, 她覺得連part-time工人講說話也是頂撞佢, 連她的朋友她也驚她們待女兒不當, 十分緊張。

作為丈夫, 我覺得她其實做得都唔錯; 不過我見女兒一發施號令(=發出聲音或喊), Nicole就會POOK到去照顧/安撫, 稍為想食也會餵人奶, 做得好固然開心, 但如果這樣做令自己抖不過氣, 十分攰, 又或者感到付出了但女兒不如她所想的反應, 令自己不快, 那又何苦呢?

坦白講我都唔知點湊係最好, 始終Nicole接觸女兒最多, 但做母親的如果心情唔好, 好多嘢都事倍功半, 怎至惡性循環, 那就是我十分怕出現的情況。始終女兒帶來的喜悅比困難多, 希望老婆用多D 開心D 嘅態度去湊BB, 那就皆大歡喜啦!

沒有留言: