2009年9月10日星期四

我的「産假」總結

轉眼間, 我十四日的「産假」又過去啦, 明天就要返工。原本呢個假期係要用我自己的年假去放, 公司好啱時候咁「送上十天無薪假」, 我又點可以唔接受呢? 女兒的出世令我呢個無薪假放得好開心。

今日去咗母嬰健康院, 替甘怡檢查, 醫生話佢D 黃疸好返啦, 唔洗覆診啦! 呢個對我們嚟講簡直係最好嘅消息, 咁Nicole第日就唔洗成日一個人抱住個女來回坑口啦。另外, BB 體重有2.98 kg, 比上次又重咗0.14kg, 雖然D 人話每個月要重0.5kg, 剩返兩個半星期阿女要加油再重多0.36kg啦。不過其實數字係死嘅, 最緊要佢健康, 無病無痛, 唔係老婆就心痛啦。(我都心痛, 不過無Nicole咁擔心啦。」


係過去嘅十四天, 正式做咗爸爸嘅我學識咗好多嘢, 自問我成個人真係變咗, 由以前懶懶閒一個人, 變成要照顧一大一細; 諗嘢細心咗, 要留意兩母女的身心狀況; 勤力咗 - 要"SAP"奶樽, 間中要餵奶, 成日要換尿片, 又要做好多家務等等, 但好自然咁就會去做, 亦唔覺得係苦差; 對住熱情的親友又要識做啦, 要平衡禮貎同我一家三口嘅狀況啦, That's why 我覺得我係成熟咗。

過去十四人的心情: 極開心一天, 理智三天, 擔心八天, 唔捨得兩天。甘怡出世第一天我係極開心, 唔洗多解釋啦, 亦因為有好多親友都會恭喜我們, 感受到好多關心; 之後係醫院嗰三日都係陪住老婆, 主要都係幫助佢康復同解悶, 做D 實際嘅嘢, 所以好理智; 出院之後因為黃痘/人奶/奶粉/大小便種種問題, 攪到我倆都有D 亂同緊張, 好彩宜家証實阿女嘅表現係正常表現, 反而係佢嘅父母自亂陣腳唧! 呢兩日因為漸入佳境, 所以我有返少少自己的時間可以打吓機同睇吓報紙, 做下公司嘢, 好relax, 所以諗起要返工就唔捨得個假期囉!

最後, 好好彩阿女及時好返哂, 明天Nicole自己一個人湊都會輕鬆D, 我返工都唔洗擔心啦!

1 則留言:

匿名 說...

bb已經兩個星期大, 真係快啦!

elissa